even when my world is falling down, i still wear a smile, lucky me

hejhej

har vart ganska chill i skolan, på lunchen käka vi kebab sen drog vi direkt till kulturm och tittade på åttornas föreställning. Så grym! Jag garva lika mkt om inte mer, jag LÄNGTAR tills vi ska visa upp våran, asså d kommer bli så AWESOME! När man såg åttornas asså jag blir bara så taggad på att ställa sej på scenen och köra!
ehm jaa, sen drog vi tillbax så fick man skäll från lärarna att man va en dålig publik :s... hon har problem seriöst.
i alla faaaaall, drog hem och nu är första dagen på länge som jag bara sitter hemma och CHILLAR.
länge sen asså, och i morrn äre fredag :D
jaja, ska fortsätta chilla nu, får se om jag bloggar nå mer ;)


tjejorna på kebabstället :)


cissi och th :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0