gaaalet stööört

WOOOOOOOOOOOOH....

jag trodde att vi skulle DÖ.

i alla fall... drog hem till vicki så va vi där typ, jag, amanda, vicki, th, henke, rasmus och isak. vi hade kul som vanligt. drog hem vid typ kanske.. halv tolv? haha, så på hemvägen asså aaboooooow, vi gick ju med killarna, så den lilla biten som jag och th går själva så hände allt, asså jag höll helt seriöst på att skita på mej. gaaaaah, åååååh, dööööööööööööö, vi va fett nära på att börja grina, pallar inte berätta allt som hände här, d va sjuukt, asså man såg hela sitt liv passera och jag trodde jag skulle dö, på riktigt. i alla fall, i morrn ska jag passa barnen, sen ska jag hem till amanda och titta på film, så e aa.. bajsa, och tjejer, gå ALDRIG hem själva säger jag er! aldriig nånsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0