hemma

hejjsan..
måste bara säga att jag STÖR mej på att när man pratar med släkten på fb typ på den hära chaten, dom från panama så dom typ frågar en fråga så tar man sej lång tid på att svara, asså jag är ju inte så bra på spanska haha, så loggar dom ut precis innan man ska skicka -.- hahahah, i alla fall.

hola homies!

jag tog en lång dusch och smörjde in mej med massa skit så nu är jag FETT FRÄSH, FRÄSCH? i alla fall, sen drog jag hem till th, käka libanesfood, alltid lika gott och seeeen kom Rasmus, Henke och Isak över så satt vi och chillade, titta på klipp på youtube, sen drev vi med några på msn så satt vi bara och snacka, drog hem vid halv tio. har fått bilderna som togs på nyår, ellr inte alla, knappt ens hälften men jag lägger ut dom sen i alla fall.
I morrn äre skola och sen börjar den hära plugg perioden då gå jag alltid ner i djup depression. Och förresten så ska dom komma och fota huset, ska ju sälja d snart, flytta till nån lägenhet någon månad innan vi drar till panama. noot nice, tänker seriöst skjuta den som vill köpa d här huset, d är mitt hem! :(
visst äre kul att flytta till panama, men tanken att bo i en lägenhet i Sverige får mej att må illa!
i alla fall så ska jag försöka gå och lägga mej tidigt ikväll, måste hinna upp i tid i morrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0