pics

jag vet att vi ser ut som SKATELÄNDEN (hahahha) på alla foton, men jag skyller på att jag har dansat exakt hela dagen och sen så har jag danskläderna på mej till introdansen:p




hahahahahaha!


yeaa, vi gjorde en nyare verision av vårat skivomslag när vi var mindre, haha
aa vi hade en skiva, måste hitta dom bilderna till "skivomslaget"! vi va fett små!


hahahah, titta mina läppar! fett smååå! skulle aldrig klara av att ha så små läppar!
då äre okej att spruta in en massa skit i dom!


jag, amanda och theresa :D


jag och theresa :D


hahaha cp


yeaaah


vi tre igen :)


och så theresa och amanda :)

lägger ut alla andra när dom har blivit skickade till mej, dom lär ju komma den här veckan i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0