100707

HEEEJ!!

allt bra eller?! vad händer i Sverige? äre fint väder? tell meeeeeeee
här äre molnigt, ibland är solen framme men det är lika varmt för det... fett varmt... jag avlider snart.
Vi barn gör inte så mkt här i Panama, chillar bara. Mamma och Pappa gör saker hela tiden, fixar med banken, lägenheter och bilar. I mrorn ska jag och Elida följa med och titta på en lägenhet, hoppas den är fin så vi bara säga den tar vi och sen tar vi vårat pick pack och flyttar in där. men vi får se.
Mina kompisar är aldrig inne på datan samtidigt som jag känns det som, vi mailar bara på fb typ, vill veta vad dom gör exakt just nu, men dom har väll antagligen tittat på film och sitter bara och chillar hemma hos någon, jag önskar jag var med dom nu :( men ska itne sitta så mkt mer just nu, vi hörs i morrn tror jag! <3


en liten bild elida tog någon dag här "hemma" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0