100718

heej :D

har itne skrivit på hela dan.. för det första sov jag till tre och då är klockan redan nio hos er i Sverige så ;p
men satt bara hemma och slappade tills vi åkte till los andes, typ shoppingcenter här nära.
Så va vi där hela familjen förutom elida, åh det kändes sååå skönt, det kändes som att man var utomlands, inte konstigt för vi är ju utomlands men jag känner mej så hemma här i huset hos mormor och morfar och med släkten och allt så har inte tänkt på att jag är i ett annat land, men nu när vi gick ute på kvällen, d va mörkt, men ändå ljust för det är ju proppat med bilar och taxis vart vi än gick, musik todo el tiempo, d va fortfarande varmt så gick man där i shorts. galet sköönt faktiskt, ååh längtar tills det är vinter i sverige då ska jag ta EXTRA mycket bilder när jag badar och går runt i shorts. Haha och här brevid hörde vi massa fågelkvitter från en palm, yees d va gröna undulater, okejj jag är FAKTISKT utomlands haha.
men nu ska jag inte skriva så mkt mer, vi barn ska ha final destination maraton. Har köpt massa mys från el rey, typ ica fast här i panama, och typ det enda svenska dom har här är "Absolut vodka" hahah hittade sen jag ba aaah ett svenskt ord! :D 
hahah, nej men jalla nu ska jag gå, ni får bilder i morrn eller något kanske :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0