100719

hej people.

händer i sveriiigeeE?
här händer inte mkt.. har typ.. ätit haha,
nä men chillar bara, i morrn (säger dom i alla fall) att huset ska vara klart för att flytta in, men vi får se...
har dessutom inte fått bilen än för det är problem problem.. så mkt problem d ska va..
orkar inte, vill flytta NU. Starta livet på riktigt, vakna, gå till poolen, gå hem och sova. Fast juste, det är fortfarande regnperiod hahah, men varmt äre. Annars är man väll och spelar fotboll med lillebrorsan på fotbollsplanen.. jag vet inte men det känns som att jag kommer ha mer att göra där. men först måste vi köpa sängar oxå och det har vi inte heller gjort än. Men i alla fall, vi tittade bara på en Final destination film så jag antar att vi kommer titta på den andra ikväll, istället lekte vi med dennis och christian pistolet som skjuter ärtor typ ni vet, haha sjuuuukt kul tills pappa kom in och sa att vi skulle va tysta hahah.
men whatever, ni får lite bilder =)


dennis igår när vi väntade på mamma och pappa


jag och elida när vi skulle ha mys hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0