100721

haha jag vet att bilden där nere är feett keff men WHATEVER :D
hallåååå, jag är fett sugen på att skaffa systemkamera, asså FETT SUGEN. Jag har alltid varit fett nojjig mot folk som har det, har alltid tyckt men snälla köp en digitalkamera och va glad, har tyckt att systemkamera är för dom som faktiskt vill fota inte bara köpa för att få fina kort, men nu vill jag ha en, sjukt mycket. Det är nog mest för att jag vill kunna ta bra foton och filma bra till mina vänner i Sverige. Men vi får se hur de blir med det, kanske kan önska mej en i julklapp hahah.
I alla fall... i morrn säger dom att huset ska vara klart att flytta in i, vi får se. Dom är i alla fall och tittar sängar och möbler idag asså jag hoppass verkligen att dom hittar, annars vet jag inte vad jag gör, vill bara få ett eget rum, eller kommer dela med Elida men vill ha ett lite mer eget rum, är trött på att bo i samma rum som Dennis och Christian nu, har gjort det i tre veckor nu. Och juste det är bara 49 veckor kvar tills jag kommer hem, Om en vecka har det gått en månad då är det bara 11 kvar, om alla månade går såhär fort... då äre inte långt kvar.
har dessutom kommit på lite "material" till bloggen, eller asså bättre inlägg och sådär, vill ju kunna ge er bästa inblicken på livet här i Panama, men dom inläggen kommer senare, det är sommarlov nu och alla ni är säkert ute och badar varje dag, sitter ute på kvällarna med era vänner och chillar, kommer hem sent på natten så ni har inte tid, som jag gjorde när jag bodde i Sverige, åh saknar. hahah, själv så samlar jag på mycket material nu på sommaren och sen blir det bra här i bloggen, hoppas jag, så efter sommarn blire SOOOPERBRA :D
jag ska chilla och leva livet nu på sommaren, sen äre skola och sånt men det går säkert bra.. och vad sitter jag och babblar om egentligen?! gaah, HEJDÅ hahaha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0