100728

heej på er, sorry att jag inte bloggade igår men vi flyttade då :)
så jag va här i huset ett tag med dennis och christian, sen följde jag med mamma och pappa till mormor och morfar och hämtade dom sista sakerna, sen handlade vi maaaassa med mat.
Men det är nice att ha något eget ställe att bo på nu. Idag ska jag nog bara vara här och slappa tror jag, kanske följer med dom till affärerna sen men vi får se. Har kommit på lite saker också hur jag ska förbättra bloggen hahah, kunde inte sova för det var sååååå kallt i morse, hade haft på acn hela natten så, aah men i alla fall.
Nu imorse va han som fixade internet här och nu är dom ska fixa ugnen här tror jag, jag vet inte men det hördes som det, men jalla är fett hungrig ska gå och ta något att äta, vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0