ett geniiiii

tjaaaaa, har fått feett med mer inspiration (haha JA jag låter som en tönt) men åååh vill börja med allt det på en gång men jag ska vänta någon vecka så kan jag fixa allting och såeeeee... eh.. YA. Mest ideé jag har nu är videosarna, jag ska inte bara göra videos däär jag hälsar jag berättar hur jag har det hela tiden utan det ska vara lite intressantare saker, men först måste vi köpa en kamera, jag och Elida ska köpa en och dela på den så vi betalar halva var, det kostar typ 100 dollar så det blir halva studiebidraget då i HÖST... uh.. haha men jaa vi hörs måste gå nu ska kanske titta på film med syskonen men vi får se. GOODBYE


SHOO NÖRD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0