my hair
Asså heartbreaking när jag platta håret, det har inte blivit långt än och jag orkar inte vänta.
Jag vill ha långt, rakt, fint hår. Men nej Jennifer skulle födas med fult lockigt och sen skulle hon klippa det också så det blev kort. KUL!
Nä jag är fett deprimerad, jag ska se till att få långt hår nu, jag ska inte platta det på hela året, kanske en två gånger, sen ska jag testa alla krämer och sånt för att styla håret och jag ska ha inpackning och massa saker, jag SKA ha fint, långt, lockigt när jag kommer tillbaka till Sverige, och har jag inte det då rakar jag av håret eller något!



alltså har hon uuunderbart eller uuuuuunderbart hår?!

Kommentarer
Postat av: Ludvig

Miley cyrus bästa exemplet! Men hallå va inte missnöjd med ditt hår :O vad hämsk du är!!! :O

2010-07-29 @ 03:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0