onödigt prat... bara :p haha

heej!
är på feeett bra humör, är bara FEETT glad att jag är i Panama, asså ni vet inte hur mycket jag har önskat att bo här i ett år. Och nu idag känner jag bara att jag är sååå glad, asså det är inte många som får bo utomlands i ett år när man är barn, titta jag behöver inte tänka på NÅGOTING, men mina föräldrar hahah, jag förstår inte att dom inte har gått in i väggen... haha, dom har seriöst varit ute och gjort maaaassa ärenden varje dag i tre veckor nu, jag sitter bara hemma, chillar.. längtar till sommaren nu oxå, är redan trött på vinter, hahahah nee men d är vinter här, mamma säger att sommaren är mkt bättre. jaa, men tittade i alla fall på final destination 2, den va oxå fett bra, tvåan och trean är dom bästa så om ni ska se dom så se dom filmerna, eller nej se alla, alla är skitbra! :D haha och nu säger elida, ta med datan till sovrummet sen vi ska titta på prinsessan och grodan.. HAHAH ASSÅ VA?! neeej jag ska sova, dom får titta i vardagsrummet, noway att jag tittar på den, vad äre för film egentligen?
Ochhhhh jag kan inte sluta längta till höst, då lovar jag ju att bloggen ska bli en riiiktig blogg. Jag lovar! kommer bli skitbra! dessutom kommer jag kanske om jag vågar filma oxå när jag dansar och lägga ut på youtube, bara för att jag flyttar utomlands i ett år betyder inte det att jag inte ska dansa, aldriig! Jaaaa, men nu ser jag hur långt det här inlägget är och jag har ingen bild att bjuda på så nu säger hejdå och godnatt! :D

Kommentarer
Postat av: sarastille - vinn smycken för 200 kronor hos mig

fin blogg :) ha en bra dag!

2010-07-26 @ 08:16:02
URL: http://stiille.blogg.se/
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-07-26 @ 08:42:49
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Niclas

de sa detta på sytycd :P det är typ officiella dansdagen i USA den 31 juli och två koreografer från sytycd har gjort en dans man kan lära sig :P ifall du får tråkigt kan du ju gå in här ;)



http://dizzyfeetfoundation.org/

2010-07-26 @ 17:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0