steninge

hejsan alla, är feett trött eftersom jag gick upp så tidigt idag.. men skit i det! :D
drog i alla fall till steninge med amanda, th, simon, coco, isak och bajje. Vi hade mysigt som vanligt fast det blåste fett mkt, badade oxå ;)
I morrn.... får vi se vad som händer på dagen, drar dit där familjen är och säger hej och packar mitt handbagage och det så det är klart, sen ska vi till steninge på kvällen som vanligt en sista gång nu innan jag drar och sen dygnar vi hemma hos amanda, så jag längtar till i morrn men ändå inte.. Och nu är jag hemma hos Th, det känndes fett konstigt att titta på mitt hus och veta att det inte var min familj som var där inne... men men, jag kommer ju tillbaka! Nu får ni lite bilder hära från min överaskningsgrejj ni vet, dom flesta bilder är Sofies =)
jalla, nu ska jag sova, vi hörs i morrn! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0