the last

hej på er!

vaknade hemma hos th idag vid tolv, så fick sova lite längre än vad jag gjort dom senaste gångerna, drog och fixade lite "hemma" eller vad man ska säga, drog dit där min familj bor nu under dom här dagarna.
I alla fall så drog jag till amanda sen så kom th hit så gjorde vi amerikanska pannkakor och chillade, sen åkte jag och th till steninge och kolla ved, hem till th hon skulle packa badkläder ller nåt sånt, vänta utanför och titta på huset, gaaah sooo saaad, såg en annan bil vid parkeringen där, så kom hela familjen som flyttat in dit från huset och satte sig i bilen och körde iväg... d bor någon annan i mitt hus :@
haha nej men nu ska jag sluta va barnslig, drog till amanda sen i alla fall... nu är jag här, men ska snart "hem" igen, ska ställa in moppen ikväll, min lilla moppelito :(
Sen mina damer och herrar drar vi vanliga till steninge och chillar, sen drar vi in till amanda och är här hela natten,  sista natten nu. Sen åker jag i morrn vid tolv eller ngt till arlanda, kanske ett jag vet inte, vi får se.
Så det här blir mitt sista blogginlägg i Sverige, sadsadsad, nästa gång jag skriver är jag i Panamá...
ni får ha d så bra så vet jag inte om det är dagar, eller veckor tills jag skriver igen men vi hörs i alla fall, för jag kommer blogga i Panamá såklart! :)
Så japp, nu ska jag ha kul med vännerna för sista gången på ett år.
VI HÖRS :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0