byeee

har inte gjort någontiiiiing... helt ärligt, dansat lite.. försökt lära dennis att dansa men hahah, och han försökte lräa mej att growla men det gick inte heller så bra. Inte för att jag vill lära mej heller! Blir fett rädd av sånt, usch.
hahah, jag sitter här och hoppas hoppas hoppas på att vi flyttar ikväll, jag vill.. förflytta mej nu haha, har gjort samma sak i tre veckor nu :p,
och förresten den dära videofyme suuuuger, går inte att ladda upp ett skit såå.. aah, vi får se..
yalllaaaaaaa jag drar nu pallar inte sitta mer bye

Kommentarer
Postat av: Asbjornsara

Very interesting site, beautiful design, thank.

2010-12-14 @ 17:29:52
URL: http://asbjornsara.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0