prat prat prat

Okejj har försökt skriva något i en timme nu typ, kommer inte på något, Min hjärna är still och så har jag ingen fantasi och vet inte om jag ska lägga bloggen åt sidan för ett tag. Fast jag lovade Amanda att inte göra det haha, men kanske en, två veckor eller något för det händer ju ingentiiiiing jag blir galen haha. Fast å andra sidan så hände det inte mycket i Sverige heller, va typ med kompisar och det är ända skillnaden. Fast nä, jag kan inte sluta blogga för ett tag. Har bloggat sen jag gick i sjuan.. aboow, har haft två andra bloggar innan den här så jag skulle ändå inte klara att inte skriva på några veckor. Men nej nu pratar jag för mycket, ser ni? det är det här pratet jag vill få bort och in med något annat INRESSANT. Men de kommer sen, sen, sen, sen.
oooh nu kom mamma och pappa hem vi ska äta tacos, yeeei :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0