vad äre för datum idag?

ååh jag har precis webbat med amanda lite, eller hennes webb och ljud var pajj.. men mitt funkade så hon hörde mej och jag pratade med henne, ååh d kändes så härligt!
vaknade för ett tag sen, följde aldrig med och titta på lägenheten men ajg hoppas den va fin så vi tar den!
ska snart äta, mormor har lagat mat till oss som vanligt. Dom ända rutinerna vi har här är mat, 3 gånger om dan och sen någon frukt eler något emellan, men haha det är så när man har en mormor som lagar.. har ju inte haft det på hur många år som helst!
I alla fall, jag saknar sverige enormt, men jag hoppas det blir lättare och lättare för varje dag, det känns som det i alla fall, har börjat accepetera lite att vi sak bo här nu. Men mina vänner, abow.. den saknaden kommer aldirg någonsin vänja mej vid. Ska äta nu! vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0