100602

hejhej, ledsen att jag bloggar som en kossa.
men va i all fall i steninge i dag med våran enhet, d va väll chill att sola och så, va kvar där till fem ungefär med typ th, stina, moa, dina, sandra, denise, rasmus, amanda, ritta, sen kom simon, coco & peter oxå fast då drog jag och moa hem till henne och så kom amanda och ritta så bada vi i hennes pool och d va bra mkt varmare än d va i steninge usch, jag sola bara, inte bada där i steninge d va så kallt! yes, så nu har man blivit liiite brunare, jag tkr inte jag blev såå mkt brunare men jag har lite rand i alla fall, d e nice =)
Nu så är amanda här hemma hos mej men hon sover, jag ska nog oxå lägga mig och sova en stund är jätte trött, sen kmr th och ska fixa klart mina naglar, yes, bilder får ni sen nån gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0