100621

hejhej :)

sitter vid en gammal fett trög dator där texten kommer upp tjugo minuter senare än vad man skrivit. Men det får gå ändå. Är uppe såhär tidigt för jag ska ta tbc sprutan igen, vill inte ta den. Den gjorde verkligen sjukt ont, fast det kanske inte gör lika ont den här gången för nu vet jag hur det känns, när jag tog den första gången trodde jag att de tinte skulle kännas alls. Kommer nog sova i bilen för jag är sjukt trött ni förstår inte!
Men vi hörs när jag kommer hem, ska förska att inte sova när jag kommer hem så jag inte vänder på dygnet sådär som jag redan har gjort, byebye!


haha, hitta gamla bilder här oxå, th du minns kläderna! hahaha och alla andra oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0