100630

hejjsan, är hemma nu tidigt och packar det sista, ikväll flyttar vi ut härifrån.
just nu vill jag bara flytta, fast inte lämna mina vänner :(
d va sjukt kul igår när jag blev överaskad haha, så putta th i mej med kläder, skor, allting, sen bada alla och hade kul och sen drog några till steninge och chillade, typ dom vanliga bara så d va fett kul.
Yes, nu ska jag va hemma först lite och städa och så, sen ska jag, amanda, th, stina och rasmus gå på bio ska se eclipse och jag är mest sugen på att gå på bio för att sitta still i en stol och bara sitta... minns inte när jag sist fick sovmorgon haha, yesyes, ska borsta tänderna nu sen fortsätta göra det sista =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0