gooodmooorniiiingggggggg

tjaaaaaaaaaaaaaaaa :)

drog till linn igår vid... sex kanske? Så vi åt grillat och satt ute och mös lite, sen titta vi på produktionen från åttan och nian, asså hahahah vad oseriösa vi va i åttan, eeh ja, sen drog jag moa och th till rasmus och skulle hämta en sak seeeeeeeeg va han jag skojjar inte. Joopaaa, sen drog vi tre till norrbackaskolan och chillade så kom Simon och jocke, och pontus kom oxå efter ett tag, vi hade feett mysigt, mysigt, mysigt. Så satt vi där från tolv typ till kvart i fem då kom jag och th hem, så titta vi på greys, asså typ bäääästa avsnittet jag skojjar inte :D
HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2010-06-10 @ 14:16:20
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0