just some talk

hejhej, har suttit och fixat lite i mina album på fb, gjort ett sommar och raderat några bilder och sånt, innan vi åker måste jag köpa ett nytt usb minne så ska jag organisera ALLA bilder jag har på min dator så jag får med mej allt ner till Panama. Japp... idag så har jag sorterat alla kläder, lagt i högar sånt som jag inte ska ha med till panama, sånt jag ska ha med, sånt jag ska slänga, och kompisars kläder typ. yeeeee...
d va skiiittråkigt jag lovar. Får damp av att bara sitta inne så vi får se om ngt händer ikväll, hoppas, haha.
och jag saknar mitt hår, när jag drar igenom med fingrarna och det tar slut känns det så onaturligt! heeemsk känsla :( jaja, färdigpratat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0