vill dröja ut tiden för jag pallar inte fixa mej.. haha

Namn: Jennifer

Utseende
Hårfärg: brunett
Ögonfärg: bruna
Piercingar: öronen
Tatueringar: nix
Längd: 1, 60 nåt
Skostorlek: 38
Långt eller kort hår: långt, men ska klippa mej snart :O ;(
Är du nöjd med ditt utseende?: yes i am

Övrigt
Är du kär i någon: nej haha
Gillar du någon just nu?: Jag gillar alla! :D
Önskar du att du bodde någon annanstans: nejnej
Tänker du på självmord: haha nej
Dricker du alkohol: nej
Röker du: nej
Vilken parfym använder du: lite olika
Vad är du rädd för: ormar, mardrömmar haha.
Har du stor eller liten säng?: lagom för mej.
Går du i skolan?: nej det är sommarlov :D
Har du lätt för att skratta?: jaa

ANTAL..
Gånger du varit kär: typ.. ingen gång :p
Gånger ditt hjärta brustit: aldrig på grund av en kille i alla flal.
gånger ditt hjärta brustit på grund av dig: va?
Gånger ditt namn varit med i tidningen: fattar inte :p

SENASTE..
Personen du fick mail av: zamzar
Personen du fick brev av: jag får aldrig brev.
Personen du fick sms av: amanda
Personen du kramade: ehhhhm.. pontus
personen du chattade med: inte kmr jag ihåg :p
personen som gjorde dig ledsen: ingen aning
personen som fick dig att skratta: isak igårkväll säkert :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0