100307

hejhej, vaknade vid elva av att rasmus ringde mej men sket i att svara var såååå trött sen ringde dom igen vid tolv och väckte mej och th, sen ringde dom IGEN kvart över tolv så då kunde jag inte somna om, bara för att dom har varit uppe vid sex och jobbat ringer dom runt och väcker folk som vill njuta av sin sista sovmorgon -.- haha nejdå, men i alla fall så ska jag plugga idag feett mkt, skulle ha pluggat med amanda men hon pallar inte komma hit och jag pallar inte åka till henne haha. Men vi får se hur vi gör. Annars pluggar jag själv, men idag ska jag verkligen plugga, ska typ bara fräsha upp mej lite sen ska jag sätta igång och pluggaaaaa.
jaja, vi hörs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0