100310

tjaa :)

sitter i skolan nu, va inte lika jobbigt att komma upp idag från sängen bara för jag sov med persiererna uppe så då vare ljust när jag vakna :D
Fast kom försent ändå tog nästa buss för jag pallade helt enkelt inte komma i tid haha.
Men i alla fall, idag har vi kemiprov och d komemr gå skiiiitdåligt men jag pallar inte bry mej om d heller.
Sitter i skolan just nu, ska skriva ett arbete om Nicaragua.. jag som ville skriva om Panama men d får jag inte :(
men men. aah, har inte mkt mer att skriva GOOOOOODBYYYYYEEEE


hAHAHAH,
sitter inne på ths användare för skoldatan...
hon har sparat massa sånnahära bilder. hahahaha.


och bilder på afroman... måste se hur hon mår asså.. hahha

Kommentarer
Postat av: Emma

Nicaragua :D

2010-03-10 @ 17:42:57
URL: http://emwaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0