100311

hejhej :)

sitter i datasalen just nu så hinner inte skriva så mkt, men idag så har jag varit i skolan hela dan, fick vg på mitt kemiprov :o blev skiiitglad jag väntade mej ett G.
I alla fall, så har jag SO nu, bara svenska kvar sen slutar jag, då ska jag hem göra allt jag sa igår börja på bilduppgiften. Sen städa rummet om jag orkar efter det så sätter jag på en film, håller på att ladda ner Precious och Allt för min syster så jag ska ha mys, så kanske th kommer över sen oxå :)
Jaja, ska fortsätta jobba nu så hörs vi när jag kommer heeeeem :)

Kommentarer
Postat av: sofia

aaaaaahhh kan du skicka Precious på något sätt till mej !?!?!? typ lägga in på ett USB minne kanske om jag tar med mej ett ? (aa)<3

2010-03-11 @ 16:22:46
URL: http://ssfw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0