100330

GISSA VAD?!

JAG HAR VARIT UTE MED MOPPEN! ÅÅÅÅH VA SKÖÖÖÖNT D VA! :O
jag och th körde till preem och sen tillbaka direkt efter skolan, bara en snabb tur, filmade oxå lite när vi körde som ni kan få se sen, asså bara ni som har moppe och älskar att köra moppe förstår vilken lycka jag snackar om! ååh, så skööönt. nu ska väll pappa bara sätta på försäkringen sen ska den in på 100 mils service sen kör jag varje dag, ååh vad sköönt jag längtar!

i alla fall så va jag i skolan idag, d va väll helt okejj, nu klockan tre ska jag börja med att råplugga matte, d får gå som d går känner jag... men sen blire dans så bloggningen kommer inte alls vara bra, så vi hörs i kväll sen efter dhw, byebye :)<3


min älskling! <3


th och moppen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0