AT HOOOOME

om jag ändå va en sån som kunde gå och lägga mej tidigt -.-
klockan är elva och jag ska gå och platta håret... 2 bad.
men aja, i morrn blire pluggdag tror jag, det är en vecka kvar tills vi ska lämna in bilduppgiften men det skulle kännas skönt att för en gångs skull ha klart något i tid. Och sen tror jag att jag börjar på So uppsatsen oxå. Så aa, Ska oxå försöka att storstäda rummet om jag får tid, asså varje liten låda, varje litet hörn, byta sängkläder, damma, damsuga, torka golvet och hela skiten ni vet. För mitt rum har blivit så ofräscht... men jaja, ska nog gå och fixa håret nu sen ska jag tanka mobilen har fått bas nu -.- haataaaar kontantkort :(
men vad ska man göraaa. VI HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0