bästa helgen

hejhej,
nu är helgen slut så hoppas bloggningen blir som vanligt iveckan, fast har faktiskt ganska mkt plugg, två uppsatser som ska in och sen har vi matteprov snart oxå och jag har ens inte börjat kapitlet, nu på mattelektionerna ska jag försöka att i alla fall jobba en sida varje gång. annars blire G i slutbetyg tror jag.. :(
men aja, helgen har i alla fall varit bäst. Har haft sjuuuukt kul :) Idag så var jag hemma hos amanda bara sen drog vi till kyrkan och så träffa vi killarna där drog till donken och lite så, men aa..
Men tror jag ska hoppa i säng nu snart och komma upp i tid i morrn, d vore naaajs :)
I morrn fyller mami år så efter skolan kommer jag väll bara vara hemma och fira henne, och plugga tror jag. D blir nog så, tisdag blire plugga sen dans, onsdag ska jag plugga feeett hårt haha, eller så pluggar jag inte als vi får se. Torsdag plugga sen husis, fredag hope :) såå aa, kommer plugga typ en av alla gånger jag säger att jag ska plugga men ändå haha ;)
GODNATT


jag och amanda för en stund sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0