my happy day

tjaa :D

har haft typ världens bästa dag, fett många bra saker har hänt.. känns d som och jag har bara varit allmänt glad idag. det började med spanska första lektionen så hade jag muntligt prov, MVG blev d på den! sååå skööönt :D
sen så flöt väll dagen på som vanligt, efter skolan drog jag hem till th och va där med henne och Stina, och jag vet inte, garvade bara åt allt så drack jag mjölk.. börja garva och d sprutade ut över hela köket, asså åååh allt va så kuuuul hahah, men aa drog hem efter en stund och sen så hade våra husisar våffelpaaartyyy tillsammans, så d va jag, nicole, Malin, emma, mary, ida, amanda, vicki, theresa, sara c, th, nici, stina, sara, cissi, mirella och thomas. haha, trooor att d var alla, vi hade i alla fall sjuukt kul gjorde först våfflor sen satte vi oss i ett rum och snackade och hade sjukt kul, drog hem vid nio och livet är såååå skööönt!
asså gaah, jag älskar mitt liv, vad skulle jag göra om jag inte hade mitt liv, om jag va någon deprimerad skit som tyckte allt var negativt, fyyy vad jobbigt :o, men jaja haha, ni får bilder i nästa inlägg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0