natti

åååh :(
d ska snöa i morrn, fast jag tror d kommer smälta när d kommer på marken och på måndag ska d bli sol igen så d kommer nog smälta bort, men ändå :(
Jajaaaaa, i morrn blire chilldag, ska frösöka göra lite på So uppsatsen oxå, men vi får seee :)
I alla fall så drog jag och th till Vicki, så va vi där med henne, amanda, ludde, samira, stina, cissi, gabriel, och så kom elida och malin efter ett tag, drog och handlade lite saker satt och snacka bara sen drog vi ner till källaren, snacka mer, titta på jurassicpark eller hur d stavas, sen gick jag th, elida och ludde hem och d va inte ens kallt :D va sååå lycklig man känner verkligen att våren är påväg! men jaja, ska sova nu tror jag är sjuuult trött så
GODNATT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0