nattis

jag vet inte, är arg just nu, eller arg är väll fel ord men irriterad. Så jag ska inte skriva så mkt för då kommer jag skriva om allt som jag inte ska skriva om, men har i alla fall plattat håret sen tittade jag och elida på grey's, ååh d är så grymt, älskar grey's. Seeen så har jag bara suttit här, nu ska jag snart fixa lite stödord och gå igenom texten en sista gång sen tror jag att det kommer gå bra.
i morrn ska jag på husis efter skolan, tror vi skulle göra våfflor så d blir mysigt, fast jag överväger att stanna hemma för dels så pallar jag inte dra dit, eller i morrn kanske jag pallar vi får se, sen måste jag börja med min uppsats om Nicaragua, annars kommer jag få sjuuukt mkt att göra nästa vecka och det pallar inte jag, men nu orkar jag snart inte vara vaken mer, GOODNIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0