sorry för dålig bloggning

okej min bloggning har typ varit helt sämst idag,
men jag orkar inte bry mej... sen när bestämdes det att plugg skulle va våra liv?
Seriöst, vi går hela våra liv från när vi är 6 till 19 och pluggar på dagarna, sen dom ger oss massa prov och läxor så man går i skolan och pluggar på dagarna SEN NÄR MAN KOMMER HEM FÖRVÄNTAR DOM SEJ ATT MAN SKA PLUGGA MER! vi går dit klockan åtta, pluggar konstant på lektionerna till klockan halv fyra? räcker inte det, neeej dom förväntar sig att man sska gå hem sitta i flera timmar extra och fortsätta plugga och d är vårat liv?!
ärligt, jag vill stämma skolan, dom tar i från oss våra liv.
okejj, jag är kanske lite arg för att jag kommer få ig i morrn och ändå har jag suttit och pluggat i åååååår.
BAJSAAA. aya, tänker inte låta d där äckliga matteprovet förstöra min dag. för d är första april :D
jaaaaa, och vi får påsklov YEEEEEEES :D
jaja, i morrn efter skolan ska jag va med amanda och så ska jag plugga liiiiite mer so, sen ska jag skicka in d där so arbetet, vad skönt! men godnatt så hörs vi i morrn i skolan tror jag :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0