sov gott

hejhej :)

har varit och dansat, d va fett chill. Lärde mej nästan hela skillet, har typ världens träningsverk jag vet inte varför... men i alla fall, efter d drog jag, amanda, emma, theresa, henke, isak, rasmus, sara och th till amanda så va vi här, tittade på dhw tillsammans. D va gryymt har saknat d fett mkt, nu är livet tillbaka typ! haha, Och i morrn börjar GA. åååå :D I alla fall så vi va här och bara chilla typ, haha rasmus och isak tog hål i sina öron haha stööörda.
meen aa, så sen drog theresa och sen drog sara och nu drog resten, jag ska sova hära som vanligt. asså har typ inte sovit hemma på hela sportlovet... sick.
jaja amanda tjatar på att jag ska blogga färdigt. blablabla. hehehe,
ska sova nu är fett trött. GOOODNATT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0