todaaaaay

Har inte alls bloggat bra idag, fett synd. men direkt efter skolan så drog jag och th till donken så vägen från donken till kyrkan så bär hon på all sin mat dricka ni vet, så hör jag ett skrik så vänder jag mej om så ramlar hon med allting hahahah jag DOG av garv. Asså det va bääääästaaa! garvade sjuukt länge efter det!
haha åååh d va sååå kul :D Aa i alla fall sen kom d massa andra så spelade vi in skillet med en proffsigare kamera ni vet, sen så satte jag, frida, niclas och mattias oss ner för att planera hope you can dance. Ni som vet vad hope utmaning är, d är samma sak fast med dans så jag är med och planerar d och det kommer bli så grymt bra om folk anmäler sej! Annar blire ju inget men vi hoppas! Kan prata lite mer om det någon annan gång.
Sen drog vi hem titta på dhw och d, nu är jag jätte trött och jätte slut så ska snart gå och lägga mej men ska först snacka i tele lite :) men nu får ni lite bilder från igår och idag :)

igår






idag:


HAHAHAHAHA


th pluggar :p


yeaaah hahah


hade lite boring medans th pluggade :p


duuuueeöööööhhhh :

GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0