100507

assååå åååååh :(

d har vart fett kul ni fattar inte, den här produktionen va seriöst bäääst! D har varit sååå mkt roligare i nian än d va i åttan, alla har kommit fett nära varan och asså seriöst vi gjorde den bästa produktionen, har fått feeeett bra respons från typ alla, i början jag ba, nej vad pinsamt visa upp med den här sucker teatern, men asså... hjäälp, skojja inte vi ba bäst! Jätte många trodde vi va killar på riktigt, mest vuxna då som inte hade sett oss innan, danserna gick oxå ganska bra även fast själva koregrafin typ sög :p, men jaja, ni kommer bli bombade med bilder sen, när vet jag inte men snart :D

Ikväll vet jag itne om jag ska till hope, för efter dem här två veckorna, ni förstår inte hur trött man blir, dessutom har jag ju varit sjuk och är fortfarande, min röst va helt gitti i morse. Jag va JÄTTERÄDD idag att den skulle spricka men d funka idag oxå, men nu asså hjälp... jag mår inte så bra haha. men vi får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0