Jag är så glaaaaaaaaaaad

asså hjälp, d är fett många random personer som skriver på facebook att vi va fett bra på produktionen, vi har fått jätte mkt beröm ni fattar inte.... SKITGLAD! Jag blir jääääätteglad för alla som vågar skriva och säga att vi va bra, jätte gulligt! ♥

Men nog pratat om produktionen, va hemma efter skolan drog till hope, kom hem för typ en timme sen kanske?
D va nice, vet inte varför men just idag har jag verkligen älskat att åka moppe, d va jätte skönt :o
haha, ska snart dra till Rasmus tror jag, får se när jag kommer hem, i morrn blire bio i alla fall med Amanda, th, Vicki tror jag, Ludde, Rasmus, Isak tror jag :p  haha, och Niclas :) Så d blir nice, ska se the last song, d va rasmus som fråga om vi skulle se den jag ba WHAAAAT ofta killarna vill se den filmen?! :O sen kom jag på, Miley Cyrus är ju med i den.. killarnas favorit haha.
Jajajajajaj, vi seeees :D

Kommentarer
Postat av: Claudia

hej hej, kikar in och önskar dig en superbra lördag! =D

2010-05-08 @ 13:46:17
URL: http://claudiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0