woooooooooooooooh

tjaaaaaaa

har inte bloggat på hela dagen, men asså jag har inte haft tid.
i skolan haha, d va feett kul, eller aa, vi ahde orientering så jag och th tar ju såklart moppen... utan hjälm...
så vi åker tillbaka till skolan, chill inte sett några poliser glada vi klara tre stycken sådära... sen vi kommer till skolan, vi ser stöörsta folksamling, tror ni inte jag ser en polisbil? th är påväg att svänga in jag bah NEEEJ körkörkörkörkrörkö haha så vi kom undan i alla fall fick parkera moppen lite längre bort bara, haha fatta vad kul d hade varit om man typ filma eller nåt, på folksamlingen, polisen och d, så i bakgrunden ser man två idioter som kör utan hjälm helt hysteriska hahah, i alla fall, kom hem vlade lite, drog till stengine med typ amanda, emma, mary, vicki, lina, malin, th, nici, cicci, elin, äääsch jag vet inte, sen drog jag och th hem men påvägen såg vi typ simon och några vid uh så vi stanna där en stund va där med typ, aa th, simon, coco, imad, crippe uuuuhm, aa typ skitsamma pallar itne .. jaajjaja, så satt vi där och chillade sådära. kom hem vid halv elva kanske så nu skulle jag plugga men aa.. får läsa lite innan jag lägger mej. jep jep
i morrn äre hope utmaning, blev ingen dans utamning för d va för få som anmälde sig, inte konstigt vi va ute ganaaaska så sent med afficherna. i alla fall ska dansa då på utamning fast d är den dära give me a sign så d blir väll lätt... yeeees ojoj, nui blev d en ganska lång text ni får lite bilder från dagen goodbye!


såhär orienterar blattar! hoppas min mami och papi inte läser min blogg
nuraaaa......... då blire probleem!


hehehe... samira, heidi, cicci, amanda och jag där i bakgrunden ;)


elida och joanna som kör min moppeeliitoooo :) jag svär hela märsta
har kört min moppe :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0