101106

shoo, sorry att jag inte har bloggat men asså. Det är ens inte kul ju, ah men idag har jag inte gjort någonting, inte ens pluggat, typiskt th att göra allt i sista sekunden, som nu har smittat av sej till mej, hahah. Nää men jag har faktiskt skrivit en hel uppsats till henne förut om Picasso.. heheh, den latmaskeeeen! Jag knackade på hennes dörr, ni vet ville titta på dhw tillsammans eller något, hon bah om du inte skriver min uppsats om Picasso ska jag berätta för alla att du tänder på kycklingar, jag blev helt skakis och ba "visst ersmajonäs" haha nee men typ. Så ska sitta inne hela dan. På måndag drar jag, elida, mamma och alice till djungeln i tre dagar, pappa är ju i Sverige så killarna ska bo hos Larryon. Hoppas det blir skönt där borta, bara att skolan börjar... asså man pallar junteeee. Känner mej som största spec barn typ "Hej jag klarar inte av riktig skola så jag måste gå distans"
A fast juste vi titta på grown ups och beställde hem pizzza, den va helt okej, rolig sådära.


man this is goooood, asså äter skimycket sån här mat här i panama, kommer rulla fram på flygplatsen i sommar till mina vänner sen, inte springa, rulla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0