101114

Hejhej

Jag drömde världens bästa dröm i natt. Jag va i Märsta, ALLT va som vanligt. Det var typ några dagar innan nyår så vi va och fixade och hjälpte till massor, sjukt kul. Och man va med alla sina vänner och allt ååh. Jag drog hem, la mej och sov. Så jag sov lixom i drömen fattar ni, jag drömde i drömmen. Sen så vaknade jag i drömmen, utan att öppna ögonen, för om jag öppna ögonen så visste jag ju att jag skulle se rummet här i Panama. Men sen så öppna jag ögonen SÅ VARE INTE RUMMET I PANAMA, DE VA MITT RUM! Fattar ni hur lycklig jag va, för det kändes så verkligt. Jag va hemma på riktigt asså.... sen jag smsa Amanda fort, SMSA som jag inte har gjort på år, typ Vad ska vi gör idag, så hon svara, filmkväll? GAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, lycka. Va en dag till där, allt va som vanligt, åkte hem och sov, samma sak, ville inte öppna ögonen när man vakna. Men sen så öppna jag ögonen, och då va jag här i Panama för då hade jag vaknat på riktigt... blev fett chockad, trodde helt seriöst att jag va hemma, det var typ när jag vakna "Vart är jag?!, Vem tog mej hit?!" haha. Sen kom jag på... aja, har fortfarande lite plugg att göra så vi hörs senare :)

Kommentarer
Postat av: Niclas

Åh ! Jag längtar till nyår, synd att ni inte kommer vara där :( varför :'( haha längtar typ redan till nästa nyår för då är ni med :D

2010-11-14 @ 19:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0