101125

Heej, har inte bloggat för jag har bara inte pallat..
Men igår va vi i alla fall hemma hos Gara och Territ.. vänta hahahhahaah ceepe jag mena Tara och Gerritt, jag skulle kunna sudda ut det där men det är typiskt mej att säga så, en gång på dansen för typ ett år sen jag ba, asså ni vet Mirella och Theresa, jag ba, när kommer Tirella och Meresa? hahah och sen säger jag ofta typ, när jag ska säga datan skakar säger jag skakan datar, eller typ bilen får inte parkera här så säger jag typ parkera får inte bila här, asså fattar ni?... I ALLA FALLLLLL..

Vi va hemma hos dom tittade på första filmen av Sagan om ringen, sen käka vi den godaste maten min mun någonsin smakar, typ. Vi åt Thanksgivin mat, ni vet kalkon och massa annat gott som dom amerikanarne äter, sen kom mamma och pappa och Larryon så snacka vi lite och titta på två tornen ni vet. Japp.

Idag drog jag till poolen, bada och sola, sen har jag pluggat ASABASAKNASAMYCKET. Jag är nästan stolt över mej själv... bara nästan. Nu ska jag titta på sista avsnittet av säsong två i Grey's. Grey's är bästa ever.. ååh, allt jag tänker på är grey's, allt påminner mej om personerna och ååh, det är bäst bara. Haha jag måste dra bye.


tog kort på nåt cp dära... undra vad hennes problem är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0