Bajs på tiden

Ah men tja, har inte varit bra bloggning idag. Men har gjort det plugg jag planerade att göra idag så det va bra. Nu ska jag sova, ååh finns det något bättre att sova? Om jag fick välja att hälsa på Sverige eller sova i en månad skulle jag välja att sova i en månad. Skoja, men asså... tänk att nu äre bara fem veckor kvar tills jullovet typ, sen så går tiden fett fort sen är jag hemma i vardagen, jag vet inte om jag vill eller inte, vardagen... fett synd. Om mamma och pappa flyttar hit igen kommer jag lätt att typ bo här i tre månader med dom, Panama för min del är verkligen inte över. Bo här 3 månader varje år när man är runt 20 vore nice va. Men jalla ska sova nu, det är morgon hos er så ha en niceeeeeeeeeeeeeee skoldag och en goooood fredagskväll.
Jag och Elida på planet från Sverige, minns hur många tankar man hade i huvet då, typ tänk näre är November och man har bott här nästan halva tiden, allt kändes så långt bort men titta, nu äre November lixom... De där va igår, det va i Juli... asså bajs på tiden, den går för fort. Och jag ser bajs ut på bilden för jag hade dygnat dära..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0