blablabla

Mina ögon svider så det inte är sant, asirriterande.
Mina syskon sitter nere och är inne på andra Harry Potter filmen, inte mycket bättre än ettan var den heller så jag drog upp, sen ska dom skippa trean så Dennis berättar vad som händer på den filmen då kan jag komma ner och lyssna och sen ge fyran en chans. Ah, ska på bio i morrn och se den senaste hp filmen så jag kommer nog mest gå för sällskapet tror jag, om nu inte fyran är bra. Asså grejjen är att dom är så små, det är inte kul att titta på några små 10 åringar som lär sig att trolla lixom.. aya, ska fortsätta titta på grey's, håller på att ladda ner dhw andra säsongen oxå, pallar inte titta på ettan, kommer ändå ihåg allt från ettan så aa.. har gått 0,4% och jag ladda ner den för en halvtimme sen.. underbart.

idag är en sån dag då jag skulle kunna döda för att få åka moppe där på vägen in till kyrkan, eller gå från kyrkan med vännerna ner till donken och bara chilla, eller springa som en idiot från hope till busshållsplatsen.. 8 månader, tjere venner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0