Du tror att du är en sån lustekurre

Har säkert berättat den här historian tusen gånger förut men jag säger igen för jag kom på det igen. jag minns när jag och Amanda skulle dygna en natt själva hemma hos henne. Asså vi verkligen STORBRÅKADE då. Eller asså storbråkade som bara bästisar kan göra, ni fattar. Vi blev fett sura på varandra, vi slåddes.. slogs? Sen bytte vi varandras lösen på bdb. Haha sen vi diskutera fett villt ba men du ska alltid vara sån, du ska alltid göra det, jag pallar inte med dej lalal ni vet. Asså vi va skitsura på varandra men Amanda va mest sur, sen när vi satt och diskuterade hon ba, asså helt seriöst, hon va heeeeeeeeelt seriös, hon skulle typ langa största dissen så hon ba: Du tror att du är en sån lustekurre. Jag ba WHAAAAAAT?!?!?! LUSTEKURRE, sen doooog vi av garv, hahah och sen va vi vänner resten av natten.. asså lustekurre? jag fattar om man säger det på driv, men hon var 100 % seriös.. omg, jag dog av garv.


jag älskar den här bilden, ååh... jag saknar dej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0