Enäggstvillingarna

Hejhejjjjj
sitter hemma hos mormor och morfar nu. Gör typ ingenting, kanske ska plugga lite eller så tittar jag på någre grey's avsnitt. vi får se. Asså jag är så sjukt hungrig min mage gör ont, aaaaaaaaaaaaaaaahhhh hahahaha, nooowaaaay. Mina kära vänner Moa och Stina har fått reda på att dom är enäggstvillingar IDAG! efter 16 år, asså baaaahh, vad konstigt... aah.. man har gått runt och vetat att dem har varit tvåäggstvillingar sen nu så ba baaaaaaaam, aa ni är roliga, grattis! eller säger man så?? saknar er i alla fall!


la reina med slav #2


den finaste clownen på den planet


vädret va inte så fint men gräset var grönt i alla fall, är erat det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0