!"#¤%&/()=!"#¤%&

Asså jag pallar ju snart inte levaaaaaaa, allt det här måste jag göra innan nån dag så det blir nåt av detta liv....

* Förnya min garderob, alllllllllllllt måste köpar in nytt och MYCKET. Shorts, jeans, t-shirts, linnen, långärmade, converse, reebok,vanliga sommarskor, underkläder, smycken, smink. gaaaaaaaah

* Göra något ÅT MITT HÅÅÅÅÅÅÅR. Jag blir på riktigt deprimerad av att ha lockigt hår, det ÄR SÅ ONICE, d är fult, värdelöst, jobbigt, äckligt, gaaaaaaaaaaaaah.........

* Lära mej att sminka ordentligt, jag lägger på lite foundation, solpuder mascara and that's it. Man vill ju känna sej fin någon gång.. gaaah..

* Lära mej att hålla rent.... Det håller ju aldrig efter att man har städat ALDRIG JAG SÄGER DEJ!

* Blogga, jag vet inte hur många gånger jag säger aah men nu skare bli nåt av d här, d här är jordens sämsta blogg i världshistorian, den dagen jag kommer hem till Sverige äre över för den här bloggen, sssspikat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

* Göra sånt jag säger, "nu ska jag titta film" tiden går, "nu ska jag plugga" tiden går, "nu ska jag göra det" tiden går, "nu ska jag skriva till den personen" tiden går... TIDEN GÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR ALLTID

*Sluta skriva för man blir ju allvarligt deprimerad, måste ta tag i livet känns det som... fast gaaaaaaaaaah...


i nian måste jag ha haft aggressions problem, jag va asur på plugget och va riktigt riktigt nära på att bränna upp något viktigt pluggpapper där jag hade suttit och skrivit, jag hann behärska mej själv som tur va.... aah
hela listan är pågrund av att jag har lockigt hår just nu, har jag lockigt hår är ALLTING dåligt, ni som har rakt hår, permanenta ALDRIG ALDRIG ALDRIG lockigt, åååh jag minns när jag va liten och va på cirkus så vare en blind mamma som hade en son som ramlade, och stackars mamman visste inte vart hennes son va, hon bara sprang runt där med sin käpp.... aah, appropå bananer asså. nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0