Grattis grattis

åååååh, har precis tittat på grey's, det är så gryyyyyymt. Ni som tittar på det, vill ni veta vem min favorit är? Alex, eller Christina.... eller kanske Meredith, eller Izzie.. aah nån av dom, hahah. I alla fall, har fortfarande lite saker att göra med skolan. Ska vakna tiiidigt tidigt i morrn, jag ska. Och jag SKA klara hela uppgiften. Amen! Haha nee men jalla jag ska. Och jag säger till er när ni är på dåligt humör, titta på ana gina show, jag dör av garv varje gång, speciellt åt Bettan. Så grym så klockren, aaah. Aa men juste nu äre 26 november så det är någons födelsedaag.. Undrar hur gammal han blir.. 43?44? 2010-1967=43 aa okejj.. MEN GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA PAPPA :D

hitta ingen bild på bara han, eller aa pallade inte leta. Men jalla nu ska jag sova godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0