Grey's

Tjaaa alla, vet ni vad jag ska göra? Titta på grey's från säsong 1. Nice va, nu kommer jag ha nåt att titta på varje kväll, sen när jag har tittat klart på alla avsnitt inom grey's börjar jag på dhw, sen kanske någon annan serie.. inte gossip girl, titta på det förut men sluta jag typ somna under varje avsnitt... aah men igår innan jag skulle sova tittade jag på gammla videosar så hitta jag en video från efter att vi hade sett avatar, typ.. jag, amanda,th,vicki,rasmus och ludde. Så vi satt på donken och rasmus hade blandat ihop någon äääääääääcklig röra, så vi tvinga han att käka den.. åååh asså jag minns det dära.... hahahah han va ju fett nojjig först, ska jag äta eller inte lixom. Sen amanda ba i bakrunden hör man, "Fruntimmer" ahahhah jag doog så lik hennes pappa, hahah. aah men juste, grey's vare vaa, i morrn shoppaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0