hemma nu

men tjaa, nu är jag hemma.
Fick en liten hjärtattack för jag trodde att jag hade missat dhw, men ickeee. Det börjar ju tio här, fett bra :)
Men jaa.. i morrn åker pappa till Sverige så får se, hoppas hoppas hoppas jag hinner åka och köpa saker till mina kompisar!!! Om jag inte hinner, så lovar jag att jag köper MYCKET MER saker och skickar på posen till er så det kommer lagom till jul, jag är jätte lessen om jag inte kommer hinna, vet ens inte om det är öppet. Så tjejer, om jag inte hinner så lovar jag att köpa mer till jul och skicka på posten. Men i alla fall... dagen har varit trevlig, mycket,mycket,mycket trevvvvvlig. Min kamera la av precis när alla skolor började marschera och det var d som va bäst... men men... ska kanske klippa ihop alla små klipp så det blir en video istället för många som är 30 sek var. Men aa...




blåsigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0