I miss my moppelito

Nämen tjaaa, borde man inte skriva shaa istället? Lixom.. tja?
aa men aa, drog till albrook, zara, den bästa (och dyraste) affären i Panama, eller dyraste och dyraste men den är dyrare än dom andra affärena där du kan få en t-shirt för 4,5 dollar lixom, den är ju dyr för det är importerat från USA, eller äre från europa? hmm.. aah men i alla fall, hittade två tröjor, visar dom sen :)
Sen drog vi på youthsak och snackade lite och så. Sen drog vi till on the run tror jag det heter och käka... aah kom hem nu vid tio. Och jag har saknat min moppe mer än något annat idag.. jag har sagt det förut men jag ska ALDRIG ALDRIG ALDRIG sälja den, eller joo. När jag har köpt bil typ, när man är 20 lixom. Kommer vara 20 år och köra runt på min blåa snygga moppe, that's it. Alltid när jag kör själv sitter jag och pratar med min moppe, det var heartbreaking när jag berättade för han att jag skulle flytta och va tvungen att lämna han, jag vet att han grät för oljeknappen började lysa rött.. haaha nee fast..joo. Ah men vi barn ska med Gerritt och Tara och se nya harry potter filmen på lördag, kanske. Så jag måste ladda ner alla filmer nu, har aldrig sett en harry potter film så det är väll dax nu.. eller? vi får se. Aya ska i alla fall titta på Grey's ni, ni fattar inte hur vacker Meredith var i första säsongen, hon va fett sött, alla va så små, lilla Alex, och Christina och Izzie, åååh.. aah men bye :)


hey mi bebiii moppelito jag är snart hemma ♥


Kommentarer
Postat av: Moa

Hahahahahahahahaha åh vad jag älskar att du pratar med din moppe!! :D

2010-11-18 @ 09:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0